06 december 2007

Familiaert visit

Familien Jensen er paa juleferie i Londons land og vi havde aftalt at moedes i aftes. Moedestedet blev arrangeret til at vaere uden for Hamley's legetoejsbutik i Regent Street.


Jeg skulle moede klokken 19.00, saa jeg smuttede til Bank, for at tage undergrunden til Oxford Street.
Der var travlt paa Oxford Street. Julehandelen er godt igang og alt funkler og glimter og dufter af jul.
Jeg slog lige et hurtigt smut ind om Liberty i Regent Street, da jeg skulle have koebt et par ting, som skal sendes udenlands. Der var SPAEKKET med folk baade i og udenfor butikken!

Som aftalt ventede jeg uden for Hamleys for Familien Jensen. Jeg kunne sagtens faa lidt tid til at gaa med at kigge paa de fede julevinduer. Jeg elsker saadan nogle ryste-snebolde og Hamleys havde en kaempe en af slagsen i vinduet. Heldigvis var den allerede rystet, for den var ikke saa lige til at samle op!

I et andet vindue var udstillingen en Dr Who udstilling. Jeg kan forstaa at Dr Who ikke er velkendt i DK, men det er altsaa en rigtig fed tvserie for boern og barnlige sjaele.

Vi Efter lang tids venten fik vi endelig bestilt noget mad - og det var helt sikkert vaerd at vente paa! At der fulgte et glas vin med, var nu heller ikke saa vaerst...

Efter endt spisning var det tid for boernene at vise mig de bamser de havde lavet paa bamsefabrikken. Sjovt hvor de forskellig bamser og paaklaedninger reflekterer boernenes personligheder.

Et styks kanin med laadne oerer, men lidt vilde leopardprikker paa toejet, til den unge dame med et oere for musik og de skrevne ord.

Et styks leopard - ifoert karatekostume til den unge matematiske knaegt og et styks blaa glitrende bamse til den unge meget snart teenager. Joesses, hvor er de soede - boernene saa vel som bamserne!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Og jeg er lige szmeltet! Jeg ved godt hvem de ligner, især børnene!

Tina - omme i London sagde ...

Ja, de er simpelthen skoenne!