14 december 2007

A saje KAFFE!

Da jeg var barn syntes jeg kaffe var noget af det mest haeslige man kunne blive udsat for og fattede ikke min mors lidenskab for en god staerk kop Merrild 104.

Jeg begriber ikke hvordan jeg nogensinde kom over den foerste kop, men gaar ud fra det har noget med min ankomst i England at goere, for her drikker de den mest haeslige te man nogensinde kunne forestille sig. Jeg kalder det generelt for "tefabriksopfejning". Bvadr!

I gaar da jeg kom hjem laa der en pakke fra America (tak Susan) og blandt alle de andre skoenne ting i pakken modtog jeg et pund af Starbucks' kaffe, juleblanding 2007. Det var en pose boenner, saa jeg skal lige have dem kvaernet og jeg glaeder mig saadan til at baere den skoenne duft hjem med mig.

Foreloebigt vil jeg noejes med min kop Nescafe Gold Blend, som forsoedes med en Digestive kiks!

Ingen kommentarer: