11 december 2007

En blaa himmel

Det har vaeret hvinendes koldt i dag ned til maaske under 6 grader (det er altsaa koldt her i byen!) - og himlen har vaeret saa smuk og klar at man ved det snart maa vaere jul.

Jeg var sent afsted hjemmefra, pga familien Jensens afrejse og jeg noed at tage hjemmefra i solskin, i stedet for i moerket, som jeg ellers ikke er ked af.

Jeg ville oenske vi kunne have haft saadan noget vejr i weekenden, mens vi havde besoeg, men saadan var det ikke og vi havde en rigtig god weekend alligevel.

Jeg kunne naesten ikke naenne at gaa ind paa kontoret da jeg kom saa vidt, men jeg vidste jeg havde rigeligt at se til, saa jeg skyndt mig saa meget som jeg kunne.

I eftermiddag havde jeg et moede ude af huset og himlen stod stadig lige saa klar som da jeg moedte, men solen naaede godt nok ikke ret langt ned ad bygningerne!

Jeg maatte skynde mig ud til tiden, for jeg havde en aftale i Sarf London klokken 17.30 med min elskede og min gamle chef.

Jeg droenede ned til Cannon Street station og var heldig nok til at komme lige til tiden til et hurtigtog til det aftalte moedested.

Jeg brugte den samme station for over 10 aar siden i en 4-5 aar. Det var laenge siden jeg havde vaeret der sidst, men der var nu ikke det helt store der havde aendret sig siden sidst - faktisk ingenting!

Der var ogsaa noget paa kontoret hvor vi skulle moede, der ikke havde aendret sig i over 10 aar. Det var ikke min gamle chef, for han er godt nok blevet noget mere soelvfarvet i toppen, men blomsterarrangementet som min mor lavede for smaa 12 aar siden staar der endnu og hoester stadig paene kommentarer om hvor virkelig den er.
Paa vejen hjem var himlen ikke laengere saa blaa, men saa var det til gengaeld koldt - 1.5 celsius!

Ingen kommentarer: