12 december 2007

Dagens lunch time vandring...

Dagens lunch time vandring blev noget senere end normalt. Jeg havde et moede der trak ud og flyttet og vendt og drejet - og til sidst AFLYST!


Vejret var saa fint at jeg slet ikke kunne lade vaere med at gaa en tur. Det var koldt, men solen skinnede og himlen var blaa. Skoent!


Paa Broadgate Circus stod folk paa skoejter til den store guldmedalje, eller rettere var der bare to betalende gaester og en opsynshavende. De betalende var nu mere Bambi paa glatis end Torvill and Dean.

Der staar juletraeer med roede kugler over alt. De er saa paene og saa hyggelige og jeg kunne slet ikke faa nok af at tage billeder af dem.

Jeg gik videre og fandt endnu flere juletraeer, foer jeg kom i tanker om at jeg egentlig havde et aerinde jeg skulle have ordnet. Stoenni - jeg gaar vidst og bliver gammel paa mine gamle dage. :)

Jeg skyndte mig ned til Leadenhall Market og videre til Marks and Spencers, hvor jeg liiige skulle have koebt en enkelt julegave - og fik inspiration til en anden. De skal begge sendes til udlandet, saa de skal til og afsted.

6 kommentarer:

Tineke sagde ...

Aaah, de billeder du kan blive ved med at diske op med....

Hilsner, Tineke

Lene sagde ...

ahhhh i dag kunne jeg komme ind på din blog, skønt. jeg elsker dine gåture og billederne dertil.
Tina jeg har tit tænkt på, at du må arbejde mere end 8 timer om dagen eller passer det ikke? Og du må have lange frokostpauser, for det er utroligt hvad du når i de pauser.
Jeg er også et blåt juletræ :-)
God dag til dig, og nu håber jeg jg kan komme herind igen ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Jeg er da glad for I kan lide min billeder og gaature. Jeg er ogsaa selv ganske glad for dem.
Lene, jeg arbejder fra 08.30-17.30 officielt og saa har jeg en times middagspause. Jeg udnytter min tid til det sidste oejeblik og tager det ikke saa ilde op, hvis sommetider lunchen bliver laengere end en time, for jeg arbejder mange flere timer end jeg skal. Heldigvis har vi et godt arbejsmiljoe, hvor jeg kan flexe min tid lidt.

Anonym sagde ...

Lene, du kan ikke forestille dig hvor dejligt det er at gå tur i Tinas lunch hour, prøv det! ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Tak Irene, men SAA lang en lunch har jeg altsaa ikke hver dag. Din og min var en lunch time vandring deluxe!

Anonym sagde ...

OKOK - men alså ... Hvis nu!