13 december 2007

Dagens lunch time vandring...

Dagens lunch time vandring gik til den lokale Boots (lig Matas), hvor jeg skulle se om jeg kunne finde et par gaver. Vores aeldste datter havde oensket sig et digitalkamera, saa da jeg saa der var halv pris paa dem ringede jeg til min elskede og sagde at jeg ville slaa til med det samme. Det blev aftalt og jeg gik til kassen for at betale.


Da jeg var lige ved at trykke pinkoden ind i maskineriet opdagede jeg en seddel hvor der stod "koeb efter klokken 15.00 og faa 1,000 bonus point". 1,000 point er lig £10 og det er da ogsaa en slags penge saa jeg undlod at trykke nummeret ind og fik i stedet kameraet lagt til side i en god times tid. Det betaler sig at vaere vaagen!
Update: Da jeg gik om for at betale for min handel, efter klokken 15.00 vel at maerke, sagde kassemanden til mig at hvis jeg brugte 1 penny mere, saa ville jeg faa 2,000 point, saa det gjorde jeg - og sparede £20!

4 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Turde du godt købe? - jeg tror, at jeg ville være overbevist om, at prisen ville falde og pointene stige, så snart jeg havde trykket ind og godkendt :-) Det er næsten et lotteri at handle på den måde... er det sådan overalt i London?

Tina - omme i London sagde ...

Ja, du kan tro jeg turde koebe. Det er ikke hver dag man faar et £200 apparat til £80!
Mange forretninger har endagsudsalg, som foerst bliver annonceret om morgenen og saa spreder rygterne sig som loebeild, og de faar dobbelt saa mange handlende paa dagen. Der er mange gode scoops at score paa den maade. Man skal have oejne og oerer med sig!

Unknown sagde ...

Uh jeg savner Boots. Der kan man simipelthen bruge saa mange penge paa alverdens produkter man ALDRIG kommer til at bruge.

Tina - omme i London sagde ...

LOL Kat - jeg plejer nu at koebe det jeg bruger. Det finder jeg giver en bedre oekonomi. :)