11 december 2007

Se hvad der ventede mig da jeg kom hjem

I weekenden gik vi en tur med alle vores gaester og kom blandt andet forbi en blomsterhandler som havde nogle soede kurve staaende til salg udenfor forretningen. Jeg sagde til min elskede at hvis han gerne ville glaede sin kone, kunne han altid komme hjem med saadan en - og saa glemte jeg alt om det!

Da jeg kom hjem fra arbejde i aftes stod kurven for doeren, men en lille nissemand i. Nej, hvor blev jeg altsaa glad. Jeg sprang ind og sagde tak til Lloyd og fik saa at vide at den slet ikke var fra ham, men fra familien Jensen, som vi havde haft boende i nogle dage.

Det var bare saadan en dejlig overraskelse og jeg skal taenke paa dem hver gang jeg ser den lille roede jule(sne)mand sidde og kigge paa mig, naar jeg kommer hjem. Nu haaber jeg jeg kan holde den i live i rigtig lang tid, men den kan under alle omstaendigheder plantes om igen og igen.
TAK!

Da jeg stoppede for at tage billeder af kurven i morges fik jeg pludselig oeje paa at vi har en alpeviol staaende i indkoerslen. Den stod i en kurv ved doeren sidste aar og saa plantede jeg den i jorden og glemte den eksisterede. Det er jeg nu glad for jeg gjorde, for den staar med de smukkeste pink blomster og ser saa delikat ud.

Ingen kommentarer: