19 december 2007

Dagens lunch time vandring...

Gaarsdagens lunch time vandring var egentlig aflyst, da jeg skulle til et moede klokken 12.30, men jeg gik lige fem minutter tidligere end noedvendigt, saa jeg kunne slaa et smut ind om Leadenhall Market og ud via Fenchurch Street.

Mit mobile billedferingsapparat havde det ikke saa godt, saa det blev bare til et enkelt (skaevt!) billede fra Leadenhall Market. Maaske jeg skulle luske der ned igen i dag. Der er et par fede smaa forretninger dernede, som man godt kunne faa en lunch hour til at gaa med at snuse i.


Jeg susede videre ned mod Cheapside og ogsaa her er der bygningsarbejde igang. Kirken faar vidst lov at staa, men der bliver revet ned og bygget op alle vegne. Det er fedt at se, for saa ved vi at oekonomien er i orden, til trods for alle skraekhistorierne i pressen...

Ingen kommentarer: