27 december 2007

Har du haft et godt aar?

Det har jeg, og det behoevede jeg slet ikke denne test til at fortaelle mig, men den har fuldstaendig ret. I aar har simpelthen vaeret det mest fantastiske aar nogensinde. Jeg har haft travlt som aldrig foer, vi har haft omvaeltninger som aldrig foer og saa har vi bare forbedret vores hele liv saa meget at jeg naesten ikke kan fatte det. Jeg tror i aar er det aar der er sket mest for us. Monstro ikke man skulle begynde paa at brygge den saedvanlige aarsopgoerelse, til rundsendning til hele verden.

You Had a Fantastic Year!


Compared to most years, last year was definitely great.
Overall, you're living a much better life than you were twelve months ago.
And nothing is a better mark of a good year.
Here's to hoping next year is even better!

Ingen kommentarer: