29 december 2007

Du store verden - soendag morgen

I gaar ringede Torben Oelholm til mig fra DR Syd. Det goer han af og til, naar han gerne vil have en historie fra England til hans soendagmorgenprogram "Du Store Verden".

Vi snakkede lidt frem og tilbage om hvad vi skulle snakke om i dag og blev enige om at efter som det var aarets sidste program ville vi snakke lidt om Nytaarsaften og fyrvaerkeri. Som altid var han flink nok til at lade mig faa 08.40 tiden (engelsk tid), som er det sidste indslag i programmet.

Klokken 08.15 ringede vaekkeuret (man skal jo lige se ordentlig ud til forestillingen...) og saa satte jeg mig ned og ventede paa telefonen ville ringe og akkurat som aftalt ringede den 08.40 og saa var vi live i loebet af et oejeste blik. Fire minutter lyder altid skraemmende, men de er saamaend snart overstaaet.

Som altid, efter at have deltaget, sidder jeg nu og spekulerer over hvor vidt jeg har opfundet alt for mange nydanske ord til at nogen som helst kan forstaa hvad der bliver sagt!

Godt nytaar du store verden. :)

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Tak i lige måde Tina, og jeg må prøve senere om jeg kan finde dig og programmet, lige nu kan jeg i hvert fald ikke.

Anonym sagde ...

Du er bare så sød!