07 december 2007

Aftenens invitation

Aftenens invitation er til det aarlige firma Christmas party. Vi moedes paa en bar lige om hjoernet af kontoret og saa koerer vi til Artisan restauranten i Westbury hotellet i the West End. Gad vide om ikke de har en lysekrone der, der kan passe til mine sparkly sko?


Efter spisning er vi inviteret til Studio Valbonne, men det kommer jeg vidst til at springe over. Jeg har huset fuld af gaester, men kan ikke saa godt lade vaere med at vise ansigt til firmafesten. Jeg tager de fornuftige stoevler med, saa kan jeg rende min vej, naar de andre gaar til bal. :)

6 kommentarer:

capac sagde ...

Jeg tror ikke dine sko egner sig til en julefrokost(brandert)! :-)

Tina - omme i London sagde ...

LOL - jeg egner mig heller ikke til det, saa det gik fint. :)

Anonym sagde ...

Bling bling!

'RMF! man kan ikke kommentere med link andet end hvis man er bloggerkontoholder, fatter ikke en hat. Har rodet rundt med login og gør ved.

Det system kan jeg ikke lide! Det der med at man skal være medlem af klubben ...

Rode, bikse noget mere og det hjalp ikke. Øv!

Tina - omme i London sagde ...

Nej, hvor irriterende! Jeg har ellers sat bloggen til at acceptere ALLE, for jeg synes ogsaa det andet er irriterende. Jeg har lige proevet en reset og haaber det har virket!

Anonym sagde ...

'RMF! Nix, det virker ikke. Det er trels. ØV! Bikset, rodet noget mere og lige lidt hjalp det. ØV BØV!

Tina - omme i London sagde ...

Hrmpfff - bloggen skulle acceptere alt fra anonyme til blogger bloggere!