21 december 2007

Den store pakkedag

Av min ryg! Hvert evigt eneste aar lykkes det mig at faa ondt i ryggen, naar jeg pakker gaver ind. Guderne maa vide hvad det er jeg goer galt, men den er stensikker, HVER gang. Sjovt, for jeg elsker at pakke gaver ind, uanset at det tager oceaner af tid!


"Maa jeg godt pynte juletraeet" loed der pludselig, bedst som jeg sad og spekulerede paa hvornaar i alverden jeg skulle faa det gjort, for vi har, som altid, noget et stramt program i den naeste uges tid!

Hun fik lov med det samme. Faktisk tror jeg aldrig jeg har pyntet mit eget juletrae, det har boernene altid gjort. Lou mener vi skal have et soelv og hvidt juletrae til naeste aar, men jeg kan nu ikke se hvad jeg skal med flere julepynteting end vi har allerede og guld og roed er nu min yndlings. Vi maa se hvordan jeg har det til naeste aar. Det kan vaere hun helt har glemt ideen. :)

Alle pakkerne er sat i poser med en maerkat, saa man lige kan lange en posefuld ud, naar nogen kommer paa julegavebyttebesoeg, eller man lige kan stikke nogen en posefuld, naar man ved de alligevel skal forbi hos nogen hvis navn er naevnt paa pakkerne.


I aften har jeg pakket langt de fleste gaver ind. Vigtigst var dog de der skulle til DK, for vi skal jo et smut til Immingham i morgen og hilse paa min kaere broder og saa skal der byttes julegaver.

Jeg har faaet lovning paa at han helt sikkert bliver hentet, naar han skal hjem, for han kan sgi da ikke rejse med alt det pikpak med det offentlige! Saa skal det i hvert fald i noget mere struktureret pakning!
Nu staar traeet lige saa smukt i halen og lyser og glimter saa det er en fryd. Jeg elsker at staa op til et taendt juletrae; saa maerker jeg virkelig julestemningen.

Ingen kommentarer: