20 december 2007

Besoeg af Jack Frost

"Look out! Look out! Jack Frost is about! He's after your fingers and toes!" - taeerne beholdt jeg, men fingrene fik han! Uanset hvor mange par vanter jeg har paa, kan det lykkes mig at have kolde fingre - og i morges var ingen undtagelse. Joesses, hvor var det koldt -og SMUKT!


Toget var aflyst og det naeste forsinket, saa jeg tog en lille vandretur i omraadet, for jeg vidste der ville vaere nogle skoenne billeder at finde i naturen.


Solen var saa godt paa vej op paa himlen og alt glimtrede og skinnede saa man skulle tro det snart var jul!

En mand kom forbi og saa mig tage billeder af ukrudtet, han smilede hoefligt og sagde "Good morning - and what a beautiful one it is". Det kunne jeg jo kun give ham ret i.

Gosh, hvor ville jeg oenske vi lige fik en halv meter sne nu, som saa kunne blive liggende til enden af Januar. Gad vide hvad chancerne for en hvid jul er - altsaa uden at flyve til Lapland...

1 kommentar:

Lene sagde ...

sådan et vejr har vi også haft, Tina, alt bliver bare smukkere. Dejlig billeder :-)