31 december 2007

Om mindre end fire timer skal vi koere

Og vi er ikke kommet i seng endnu, men det tager vi ikke saa tragisk, da vi har en lang tur forude og kan sove i flyveren!

Jeg skal lige have toemt mit hovede for tanker og saa knalder jeg brikker indtil klokken bliver 04.00 og nul - DUT!

Vi har tonsevis af baggage, men naesten ingen toej og sko med, for det er der sgutte plads til, naar man ogsaa skal have alskens Jamaikanske foedevarer med, som brormand ikke kan koebe i Vancouver (den kylling, han kan garanteret godt, men TOER ikke gaa i de "skraemmende" gader, hvor hans landsmaend holder til!) - desuden smager alting bedre naar de kommer fra London, skulle jeg hilse at sige! SUK - de ud/indvandrere og deres saere vaner!

Anyhow, her bliver maaske lidt stille i de naeste fjorten dage. Jeg haaber paa at kunne smide en kommentar og maaske endda et billede af et sneklaedt bjerg (Ann, jeg har set det, men man kan jo altid haabe) eller en bjoern...

Sidst men ikke mindst vil jeg oenske hele blogverdenen et knaldgodt nytaar og paa gensyn i 2008!

Billedet har jeg laant her fra.

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Tina, nu er du i fuld sving, med at gøre dig klar, måsle er I allerede på vej ud af døren. God rejse og et godt nytår til jer også

Tina - omme i London sagde ...

Jep, vi er ombord og ready for take off :)

Helle K. sagde ...

Godt Nytår Tina - og god rejse...