11 december 2007

Haervaerk!

I gaar morges paa vej til stationen fik jeg oeje paa en masse glas paa stien. Der var saa meget at jeg blev noedt til at gaa paa det. Heldigvis var det ikke glasskaar som saadan, men knust glas, saa det var ikke livsfarligt. Jeg havde ikke lige tid at tage billeder i gaar, men det fik jeg raadet bod paa i dag.


Nogen har "moret sig" ved at smadre alt det glas der stod paa depot i et af aflukkerne i industrikvarteret og de havde ikke sparet en eneste skive.

Stedet lignede naermest et snelandskab, saadan som glasset funklede og blinkede i solen. Jeg spekulerede lidt paa hvordan i alverden de var kommet afsted med at smadre glasset, for det var da rimelig tykt og der er hegn hele vejen rundt om.

Hegnet var blevet brudt lidt laengere nede, saa det forklarer hvordan de kunne komme ind i indhegningen. Guderne maa vide hvad de har brugt til at smadre glasset, for det goere man altsaa ikke bare saadan lige.


Oev, hvor er saadan noget traels og unoedvendigt. Jeg gad vide hvor lang tid der gaar inden kommunen finder ud af at det er sket, for de kommer der naeppe hver dag?

Ingen kommentarer: