05 februar 2009

Tina kan nemlig haekle

Ja hun kan - for det fik hun lige laert i loerdags, i hvert fald at foelge en opskrift. JUBIII - jeg er saa glad for mine nye vanter, som Irene har designet (sig mig lige engang frue, skal du ikke have det moenster publiseret?), men som jeg helt selv har haeklet og de passer bare paa en prik!

"Hvorfor er du saa vild med det moenster" spurgte Irene, og helt aerligt, er det noedvendigt at spoerge? Pasformen er intet mindre end perfekt og jeg er stolt som en pave.


Garnet er Aran Tweed i en laekker lilla farve med tweednistre, fra Kilcarra of Donegal. Sneen... er af egen avl i haven. :) Jeg havde saa travlt med at faa vanterne paa at jeg slet ikke har faaet dem vasket, for at goere dem lidt bloedere, men det naar jeg nok i weekenden. Lige nu gaar jeg bare og venter paa nogen skal spoerge hvor jeg har faaet de fede vanter og saa kan jeg jo nonchelant sige - aaah dem, dem haeklede jeg lige i sidste uge...

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

JAIH! Hvor er du dygtig! Er de også varme?

Sig mig, har du ikke fulgt opskriften på den der bølgekant for oven? Enten har jeg lavet en fejl i opskriften, eller også har du lavet en Tina ... ;-)

Flot! Og jo, jeg skal vel have den publiceret på et tidspunkt, eller også skal jeg ikke. Vi får se!

Anonym sagde ...

De er totalt fede (ogsaa selvom du enten har haeklet forkert eller Irene har lavet en bette fejl i opskriften) ;-)
Mon ikke ogsaa jeg kunne haekle saadan et par...

Mette G. sagde ...

Godt gået Tina. De ser lækre ud ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Irene - de er SAA fede. Jeg er vildt lykkelig for dem. Jeg lavede lidt artistic licence paa boelgekanten, da den ellers blev for boflet til at have under frakkeaermet. ;)
Se at faa opskriften publiceret, jeg reklamerer allerede for den paa Ravelry.
Pernille - hvis jeg kan, saa kan du ogsaa. Naar Irene faar sig taget sammen til at publicere opskriften... ;)

Tina - omme i London sagde ...

Tak Mette, det er de ogsaa. :)

Anonym sagde ...

Jeg vidste det! Snyddert! ;-)

Jeg må kikke på det med opskriften i weekenden ...

anjoe sagde ...

Sikke en debut udi hækleriets fine kunst - og farverne passer perfekt til den dejlige sne, I begaves med ;-)

Unknown sagde ...

Hvor er de laekre, hvor har du dog koebt dem henne?:)

Anonym sagde ...

Så er der serveret på Etsy ... ;-)

Tina - omme i London sagde ...

anjoe - tak. :)
Kat - aaah, dem... dem haeklede jeg lige i weekenden. ;)
Irene - well done, about time! Du glemte linket, men det er lige her: http://www.wandaswonders.etsy.com

Conny sagde ...

Flotte vanter Tina,de må passe til jeres vinter vejr.

Tina - omme i London sagde ...

Conny - nemlig. :)