12 februar 2009

Man skal ikke haenge sig i detaljer

Jeg kom gaaende langs gaden i dag. Jeg gik og snakkede med min elskede paa telefonen og pludselig fik jeg oeje paa noget jeg blev noedt til at studere lidt naermere.

"Sorry, hang on a minute, I just have to take a picture"... Han sukkede dybt, da han hoerte hvad det var jeg havde faaet oeje paa og tog styg pis paa mig, men jeg kan da ikke lade vaere med at laegge maerke til at den gode Dr Margrethe ligger og kigger paa mig paa gaden i London.

Man skal ikke haenge sig i detaljer, men lidt royal har man vel lov at vaere?

6 kommentarer:

Malou Klidmoster sagde ...

Well, hun kommer vidt omkring hende Daisy :-)
Mvh Malou

Anonym sagde ...

Man kan jo ikke kalde:Hendes højhed: prinsessen på ærten. Vel nærmere :konen i muddergrøften:

Anonym sagde ...

*lol* godt billede :-)

Tina - omme i London sagde ...

He he - ja, hun er godt berejst. :)

Conny sagde ...

Det tro jeg Daisy vil blive året over, at man går og træder på hende

Tina - omme i London sagde ...

LOL - ja, mon ikke?