15 februar 2009

Soendagsfjernsyn

Soendag aften klokken 20.00 viser BBC "Lark Rise to Candleford", som er perfekt soendagsfjernsyn. Serien foelger folkene i to smaa byer i slutningen af det 19. aarhundrede. Jeg elsker den slags soendagsfjernsyn. Det er helt det rigtige tempo til strikketoejet og saa er det familieunderholdning. Jeg kan huske der var en lignende "period drama" (en serie baseret i en historisk periode) serie vi saa da boernene var smaa og hele familien snakker om den endnu. Det er godt nok bare mig der ser denne her, men det bliver den da ikke vaerre af.

At jeg er klistret til fjernsynet hver soendag aften i en timestid har i hvert fald heller naesten igenting at goere med at jeg maaske er en lille bitte smule forelsket James Dowland, som ses i klippet oven for. :)

Fortsat god soendag.

2 kommentarer:

Malou Klidmoster sagde ...

Den lyder spændende, men den får jeg nok ikke at se her. Herovre kan vi kun se BBC Entertainment. Men Jason Merrells er faktisk ret cute. Jeg har set ham i serien "Cutting it". Har du set den?
Mvh Malou

Tina - omme i London sagde ...

Malou - jeg kender godt Cutting It, men jeg har ikke rigtig set den, da den er paa paa et akavet tidspunkt for mig. Mht "Lark Rise to Candleford", saa skulle det ikke undre mig om I faar den paa dansk tv. Jeg synes da tit engelske serier bliver vist i DK. - Oh, og glaed dig! :)