22 februar 2009

Soendag - sort/hvid

Soendagens farver, jep - der er nemlig to, er sort og hvid, hvilket de i skolen brugte laaang tid paa at forklare mig ikke er farver (ih, al den nyttige viden vi tog med os fra skoledagenen...).

Da jeg stod og lavede te og kaffe i dag vidste jeg lige praecis hvordan mit billede skulle se ud. Det var da oplagt at lave et selvportraet af mig og min elskede. Han med en "white tea" og jeg med en "black coffee".

God soendag - og tak til Mette for alle de spaendende farvelegsbilleder hun har inspireret i ugens loeb. :)

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Selvfølgelig, Tina :-)

Anonym sagde ...

Ja se der, og jeg liker min kaffe hvit og min te sort (eller blå for jeg drikker blåbær te:))

Takk for at du var med og jeg håper du har hatt det moro med fargeuka.

klem fra Mette

Bettys blog sagde ...

Det er virkelig et fantasifuldt og kreativt billede, du har komponeret med jer som motiv. Flot!!

Anonym sagde ...

Hvor er det et dejligt billede Tina!!
Man bliver helt varm indeni.

Vibeke sagde ...

Hej Tina
Hvor er det et dejligt, godt tænkt - billede!
Mvh. Vibeke

Tina - omme i London sagde ...

Liselotte - ;)

Mette - det har vaeret en herlig uge :), som jeg haaber ikke har gjort dig alt for udkoert.

Betty - foerst havde jeg bare gang i kopperne, saa kom jeg i tanker om haenderne. :)

Vita - tak skal du have.

Vibeke - det var helt aerligt ogsaa lidt af et eureka! oejeblik, da jeg kom til at taenke over hvor sjovt det var at det var den hvide haand der gik efter den sorte kaffe og vice versa. :)

Heldigvis var modellen villig. :)

Vestlandsjenta! sagde ...

Stilige kontraster både på kaffe/te og hender! Artig påfunn!!

Michael Carøe Andersen sagde ...

Flot billede!

(Fra en anden sortkaffedrikker)

Tina - omme i London sagde ...

Single girl - tak skal du have og velkommen hid.

Michael - LOL, det kan jeg saa gaette paa hvad betyder. :)