16 februar 2009

Stille mandag

Sikken en maerkelig morgen. Alt er saa stille. Selv Latham Skips i industrikvarteret, som da ellers plejer at summe af energi om morgenen var aaben, men helt stille. Toget kom til tiden og rullede stille og roligt til the City, mens udendoerstemperaturen sneg sig op naer de 10 grader. Vejret er ufatteligt mildt lige pludselig, efter saadan en lang og kold periode. Jeg kan se vi skal have omkring 10 grader hele ugen, hvilket er helt normalt for aarstiden. Gad vide om slet ikke vi skal have mere vinter i aar? Jeg ved godt det sagtens kan naaes endnu, men tvivler helt aerligt paa det bliver til noget. Vi faar se. Har vi ikke snevejr at glaede os over, saa faar vi vel noget foraar i stedet og det er da heller ikke saa ringe.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ved du hvad Tina.. Det er en af de ting jeg syntes er så rart ved dig.. Du er SÅ positiv og syntes at kunne se noget godt ved alt!

Laila..

Tina - omme i London sagde ...

Tak Laila! Jeg proever ihaerdigt paa at se noget positivt ved naesten alt, for ellers kan man jo gaa rundt og skumle hele tiden. For nu at tage et eksempel som vejret, saa kan man jo ikke goere noget ved det og saa synes jeg det er spild af energi at gaa og rase over det. Det hjaelper nok ogsaa at jeg elsker forandring. :) Jeg er vidst lidt af en sigoejner.