23 februar 2009

Prisen paa lemonade

Jeg har faaet en pris, faktisk har jeg faaet den to gange og det er jeg da helt aerligt temmelig stolt af. Jeg tror aldrig jeg bliver traet af at modtage priser, for det undrer mig dagligt at der er nogen der gider laese mit vroevl, men jeg er glad for at I goer, for det er da saa hyggeligt naar der kommer kommentarer paa det jeg har skrevet. Det giver lidt liv til griflerierne.

Malou gav mig prisen "fordi jeg er langt hjemmefra men alligevel taet paa" - og hun fortsaetter: "også lidt til Piphans, da egern har en særlig status :-)" - nu har jeg da hoert det med. Ikke blot fedter Piphans Fedbergsen sig ind her paa matriklen, nu infiltrerer han ogsaa the WWW! Piphans, the Cyber Squirrel!

Betty mener jeg fortjener prisen "fordi jeg tager hende med paa mine ture rundt i London" - og Betty, det goer jeg da saa gerne - ogsaa i virkeligheden Betty, skulle du kommer herover, men indtil da er cybervirkeligheden selvfoelgelig en billig rejse. :)




Lemonade prisen gives til folk som har fortjent den, fordi de har en god holdning til livet, eller maaske fordi de har vist at de saetter pris paa noget eller nogen. Alle de gode blogge jeg laeser fortjener et hav af priser, men nu vil jeg begraense mig og uddele prisen som "reglerne" foreskriver:
  1. Klistr logoet paa din blog eller ind i et indlaeg
    - udfoert, den soede lille lemonadevogn er lige ovenfor
  2. Nominer 5 andre blogge og link til de nominerede i dit indlaeg
    - hmmm... saa skal man have hjernen i bloed. Ok, her kommer de, i vilkaarlig raekkefoelge. :

    Vita - fordi hendes kone er blevet oeremaerket
    Catarina - fordi hun har haft en oev dag og jeg gerne vil goere den lidt mindre oev
    Fru Nielsen - fordi hun er traet og oem
    Fru Olsen - fordi hendes kursusprogram var toert
    Mette - fordi hun har givet mandag et tema
  3. Laeg en kommentar paa deres blog, saa de ved de har modtaget prisen
    - skal ske lige saa snart jeg har postet denne her
  4. Del med andre og lav et link til den der har givet dig prisen
    - udfoert, linkene er allerede i posten ovenfor

Jeg har proevet paa at finde den originale award, men har ikke rigtig haft noget held. Er der nogen der ved hvor den er kommet fra?

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tusinde tak for prisen, den er jeg rigtig glad for og mit humør steg adskellige grader. Tak for det. :-)

Marianne sagde ...

Tillykke med prisen og jeg forstår godt du blev udvalgt. jeg holder så meget af at læse din blog :-)

Tina - omme i London sagde ...

Catarina - jeg er glad for den virkede.

Marianne - tak og i lige maade. Jeg laerer saa meget af dig og det saetter jeg pris paa.

Helle K. sagde ...

Hej Tina - tillykke med din velfortjente pris :)
Tak for prisen du gav til mig - jeg er så glad for prisen på lemonade :) Min mandag blev også en smule lysere.

Anonym sagde ...

Tusen hjertelig takk for awarden for Mandagstema. Det er skikkelig moro, pr nå ser jeg nesten 70 kommentarer! Jeg er så glad for at folk har tatt utfordringen :) Ikke visste jeg at det skulle bli så poppis, det er veldig moro :)

Klem :)

Tina - omme i London sagde ...

Helle og Mette - selv tak. :)

Anonym sagde ...

Tusind tak Tina. Det var da en dejlig pris at få :-) Og tillykke sæl'!

Tina - omme i London sagde ...

tak Vita og velbekom. :)

Bettys blog sagde ...

Tak for din kommentar om at du også ville tage mig med på en tur i virkeligheden. Det er meget generøst af dig. Foreløbig følges jeg med dig her på bloggen. :-)

Tina - omme i London sagde ...

Betty :)