26 februar 2009

Det var i det herrens aar 1993

Saa gik der endnu et aar og en stor maerkedag oprandt; nemlig er det 16 aar siden jeg blev mor til tre smukke boern. De er ikke saa meget boern mere, men de er blevet endnu smukkere med aarene. Ja, de vil altid vaere mine "boern", men naar de alle er naaet op i tyverne kaldes de vel ikke det mere.
Billedet har jeg laant her fra

Sidste aar fandt jeg et fantastisk kort til dem og jeg maa ud i dag og se om jeg kan goere et lignende scoop igen, for dagen skal markeres paa en eller anden maade, jeg skal bare lige bestemme hvordan. :)

12 kommentarer:

anjoe sagde ...

Selvfølgelig skal denne dag markeres, og lur mig om ikke du nok skal finde nogle sjove kort til trekløveret ;-)

Lene sagde ...

Tina, hvor er det en god ide at markere dagen. I lang tid troede jeg, at du var gift, ingen børn og udpræget karriere kvinde med hang til gåture og fotografering, nå ja lidt strik også :-) Da jeg så fandt ud af, at I også havde tre børn og de to yngste ovenikøbet på samme alder som mine, ja så mistede jeg helt mælet. Du er i sandhed en herlig kvinde :-)

Tineke sagde ...

Herligt, sikke en dag, og så gange 3, den er helt sikkert værd at markere med manér!

Bettys blog sagde ...

Jamen, jeg er helt forvirret. Har du/I trillinger????
Nej, du skriver, de er i tyverne. Har de fødselsdag samme dag, men forskellige år, og den yngste blev født for 16 år siden??
Jeg er mere forvirret!
Men rigtig hjertelig tillykke.

Anonym sagde ...

Og Awntie siger tak af hele hjertet for rigdommen!

Anonym sagde ...

Et stort tillykke til dem og til dig :-D

Anonym sagde ...

Det var en stor mundfuld Tina.
Men du klarede det, ligeså godt, som du klarer alt andet.
Eksamen, topkarakter,til dig.
BESTÅET.

Bettys blog sagde ...

Åh Tina, jeg har været inde på dit link - og nu forstår jeg det hele :-)
Dejlig historie!

Nille sagde ...

Tillykke med JERES dag - som familie! Og en skøn af slagsen, hvis man skal dømme ud fra forældrene ;-)

Jeg troede faktisk også som Lene i lang tid, at du var gift men uden børn - men det er jo heller ikke noget man lige opdager!

Tina - omme i London sagde ...

Tak skal I have, hele bundtet for alle de soede lykoenskninger og hilsner.
Som de der ikke vidste det nok nu har forstaaet, saa blev jeg fuldtidsmor til mine tre skoenne stedboern for 16 aar siden i dag. :)

Marianne sagde ...

Tillykke med dagen allesammen :0)

Tina - omme i London sagde ...

Tak Marianne :)