05 februar 2009

Jeg vil have en ny bil

Det skal vaere en Peel 50 - og den skal vaere roed!

6 kommentarer:

Susan sagde ...

Den er fantastisk. Sådan en vil jeg også have - jeg har nu et ønske til min fødselsdag. Jeg tror jeg ønsker mig sports-versionen, det her er jo Californien.

Tina - omme i London sagde ...

LOL - jeg overvejer at koebe en til hver fod! :)

Anonym sagde ...

Tina - det er ikke en bil - det er et løbehjul med indbygget styrthjelm.

Susan sagde ...

Mon den kan komme med toget? Det stoerste problem er nok at faa den igennem taelleapparaterne (eller hvad I kalder dem) :-)

Lotte sagde ...

ENIG!!!

Jeg har ønsket mig en Peel lige siden jeg så den testet i et bilprogram i fjernsynet. Den er bare for kær!!!

Tina - omme i London sagde ...

Inger - jamen, saa oensker jeg mig et loebehjul med indbygget styrthjelm. :)
Susan - der er et taelleapparat til folk med bagage... ;)
Lotten - jeg tror nok vi har konkurrence, for saa vidt jeg hoerte er der kun lavet 50 af slagsen - for snart 50 aar siden!