17 februar 2009

Der var de

Alting er langsomt om at springe ud i aar, men det er selvfoelgelig ikke saa maerkeligt, taget i betragtning af at vi har haft den koldeste vinter i mands minde. Nu har jeg endelig fundet mine faa og smaa vintergaekker.

Jeg kan ikke sige andet end jeg synes de kunne staa bedre, men nu staar de nu engang der og jeg faar dem ikke flyttet - det kender jeg mig selv vel nok til at vide. Det er nu lidt morsomt at de foerst springer ud som paaskeliljerne staar med store knopper. Sidste aar havde jeg udsprungne paaskeliljer den 28. January og aaret foer var knopperne i hvert fald store allerede den 2. Januar! I aar tror jeg vi naermer os Marts inden vi ser gult i haven. Det er altsaa maerkeligt det kan svinge saa meget, naar det er de samme loeg jeg gaar og kigger paa.

2 kommentarer:

Conny sagde ...

Det går nok sotten ,at vi får udspringene påskeliljer før dig i år ha ha

Tina - omme i London sagde ...

Det kan vaere. :)