03 februar 2009

Saa langt, saa godt!

Det saa ikke lovende ud for transporten i morges, hvor der var faldet endnu mere sne natten over. Mit saedvanlige tog koerte slet ikke, saa jeg drog op til Sydenham, hvor de lovede at sende et tog i timen... Efter ca. 1.5 timer paa perronnen lykkedes det mig at komme OMBORD paa et tog, det foerste kom kun ca. 10% af de fremmoedte med, da det allerede var saa pakket at folk knap kunne aande. Toget gik kun til London Bridge, men der er ikke laengere end man kan gaa op fra der. PYHA - jeg foeler mig som en anden Amundsen, der langt om laenge er naaet frem til til destinationen og nu ved jeg har hjemturen at "se frem til".

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

det bliver vist en af de vintre, hvor I om nogle år vil sige "kan du huske den vinter i 2009?"
Jeg synes at have hørt at det er 15-18 år siden at I i England?/London? har haft så meget sne?

Regitze sagde ...

hold da op. der er godt nok sne på skærmen hos dig pt, Tina! dejigt at læse om din tur til Irenschen, og vidunderligt at se pics fra nærområdet men nu sidder jeg da her under et tæppe og har hi-lyster. du er en sejbasse, du. kan man arbejde hjemmefra i din funktion?

Tina - omme i London sagde ...

Anne - vi havde saadan en vinter i 1991. Det er den eneste gang jeg saadan rigtig har oplevet sne i London i alle de aar jeg har boet her - altsaa indtil nu!
Regitze - jeg kan arbejde en lille smule hjemmefra, men det er mest praktisk hvis jeg er her. I gaar sov jeg hjemmefra!

Randi sagde ...

Tack för din kommentar hos mig!
Ja, vi såg snöstormen hos er i morse på Nyheterna. När jag bodde i UK upplevde jag mycket snö bara en gång och då var det verkligen katastrof på vägarna. Så jag förstår hur ni har det idag.
Hoppas ovädret är över nu.

Liselotte sagde ...

Jamen altså det er vildt, Tina - og jeg er skide misundelig, men nyd det nu, når det endelig er der. Om et øjeblik er det borte :-)

Tina - omme i London sagde ...

Randi - velkommen hid. Boede du monstro i UK i 1991, 1981 eller 1963 :).
Liselotte - det er helt vildt, men til trods for vi bliver lovet mere, saa toer det jo om dagen. Jeg nyder bare indtil videre, for det er da SAA fedt!