18 juni 2009

Turen gaar til Graasten

Om et par timer vil jeg hoppe paa tuben til Bromley by Bow, hvor min elskede henter mig, saa vi kan koere til lufthavnen og fange aftenflyet til Aarhus. De unge mennesker saa noget maerkelige ud i femoeren, da jeg sagde et hjertesgribende farvel i morges for de havde helt glemt at det var i dag vi skulle rejse til Graasten!


Fotografiapparatet, passet, billetter og tandboersten er pakket og parat til afgang, resten laaner vi os frem til, hvis vi glemmer noget. Ih, hvor jeg glaeder mig til et par dage i godt selskab og med lange gaature i omraadet. Det bliver nu noget maerkeligt at rejse til DK helt uden at skulle se min familie, men mon ikke jeg overlever det? Jeg gad egentlig vide om familiens kaptajn har fundet ud af om han evt. skal sejle paa Graasten krigshavn i denne uge? Det ville da vaere dejligt.

4 kommentarer:

Conny sagde ...

Kan du have en rigtig god tur til Gråsten,der er så smuk der nede,men desværre kan jeg ikke love dig god vejr.
Men du kan få et knus her fra Viborg

@ sagde ...

God tur til Syddanmark! Nyd det :-)

Michael Carøe Andersen sagde ...

Jeg sidder midt i Sønderjylland nu og tager til over til Schackenborg med Ann i morgen :)
Hav en god weekend over østpå.

Mojn, mojn

Frederikke sagde ...

Hej Tina
kommer du fra Graasten? det er jo ikke langt fra Padborg hvor min mand er opvokset, også hvor vi har hus dernede lige ved grænsen, I kommer garanteret forbi grænsen :-) lidt misundelig :-) god ferie heroppefra
hilsen
Frederikka