30 juni 2009

Yoga

For mange aar siden gik vi til yoga. Iyengar yoga, hed det og det var bare saa fedt. Vi gik hos en knalddygtig yogalaerer og vi ville rigtig gerne have fortsat, men af en eller anden grund blev klassen flyttet til en dag hvor vi ikke kunne komme.

Vi har aldrig fundet den samme laerer igen, men min elskede mener det er paa tide vi faar proevet den Iyengar klasse de har i vores gym og saa tager vi nok lige en Ashtanga klasse med, saa vi kan sammenligne de to metoder.

Yoga

Jeg har overvejet om ikke vi skal proeve Yoga4fellas i stedet. Yoga4fellas har en yogavideo til salg paa websiden, som jeg tror vi kan proeve hjemme i stuen. Gad vide om min elskede er med paa den ide? Det er garanteret sjovt!

Technorati Tags: ,

3 kommentarer:

FruE sagde ...

Har selv gået til yoga i en årerække, men ikke de sidste 4 år. Det var ellers utrolig dejligt.

Sjove billeder.

Tina - omme i London sagde ...

Jeg haaber paa vi kommer igang igen, for jeg elskede bare de klasser. Det er saa rolig og laekker en maade at bevaege sig paa. Jeg sov altid utroligt godt efter saadan en omgang - ja, da ogsaa til sidst i klassen. Jeg var altid den foerste til at falde hen og den sidste til at vaagne! Min krop fungerer saadan at naar jeg laegger mig ned, saa lukker mine oejne og naar mine oejne er lukkede, saa sover jeg!

Anonym sagde ...

I den hersens varme og luftfugtighed ville det være ovenud velkomment at kunne sove, straks mine øjne to lukkedes. Hvor er du heldig, Tina!