15 juni 2009

Jeg tror jeg har et blondt oejeblik!

Jeg har helt vildt og urimeligt meget arbejde lige i tiden og i dag kom jeg til at lave en fejl.
Jeg kom til at markere alle mine email som "laest" og nu ser det ud som om jeg ikke har alverden at lave! Jeg har saadan en fornemmelse af at det er min hjerne der leger med mig. Den er traet og gider ikke lave mere, ergo laver den reflekshandlinger, som mindsker stress niveauet. Det er dejligt at have saadan en hjerne - jeg giver det nye blondine look skylden!

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Blondes have more fun :-)

Anonym sagde ...

Hæhæ - hvor er du smart og udspekuleret. Jeg har på fornemmelsen, at du bliver MEGET glad for den nye frisure og hårfarve! ;o)

Annette i Barcelona sagde ...

Blondine moments kan ske for os alle... - jeg håber bare ikke de dukker op hos mig for tit... ;-)

Anonym sagde ...

Ops ops! fort gjort :)))

Tina - omme i London sagde ...

Losarinas mor - jeg tror naermere det er andre der morer sig paa min bekostning, men lad nu det ligge. :)

Jens - det er da rart at have noget at give skylden for at hjernen ikke fungere optimalt hver gang!

Anette - bare rolig, de sker hovedsageligt her hos mig og det er saa gu lige meget hvad farve jeg farver haaret!

Koselig - LOL, jep!