17 juni 2009

Morgenens invitation

Mange forskellige firmaer holder "breakfast briefings" om forskellige emner og af og til er der et emne, som fanger min opmaerksomhed. Firmaerne er tit advokater, konsulenter, software huse eller lignende, som proever paa at vise dig hvor dygtige de er, saa du kan give dem en masse business.

IMG_0749

I gaar skulle jeg moede min kollega i "The Pewterer's Hall" i Oat Lane. Der skulle et firma holde en breakfast briefing, som saa meget interessant ud. Interessant nok til at staa tidligt op.

IMG_0752

GAAAAAB, hvor var det da bare den kedeligste briefing jeg har vaeret med til laenge. Heldigvis var der baade flotte lysekroner og et ualmindeligt flot loft, saa jeg fik tiden til at gaa endda. Emnet var relevant, men ham der praesenterede det kunne simpelthen goere det saa toert at det var umuligt at hoere efter. Oh well, man kan ikke vaere lige heldig hver gang!

IMG_0757

Vi snuppede en hurtig kop opvaagningskaffe bagefter og saa var vi dem der var skredet. Stoenni - og det stod vi tidligt op efter!

2 kommentarer:

Suzy sagde ...

Tsk tsk... og så blev I ikke en gang budt en lækker hjemmebagt scone?!

Tina - omme i London sagde ...

Jow jow - jeg fik scrambled egg med laks og ristet bacon. Noget gjorde de rigtigt. SLURP! :)