02 juni 2009

Solskinstirsdag

Min start paa dagen var ikke noget at raabe hurra for. James havde kastet op hele natten og sidste gang var han saa traet at han ikke naaede paa badevaerelset... Bvadr, der er altsaa bare ikke noget der hoermer som braek! Han havde slet ikke vaeret rask nok til at vaekke en af os, saa vi kunne hjaelpe ham, saa han laa paa knae og vaskede gulv! Stakkels ham! Da jeg kom ned i stuen var der en haeslig hoerm. Jeg vil gaette paa der ligger en doed mus under gulvet.
Kort tid efter ringede Louise og fortalte at hun var punkteret! Hun blinkede med sine lange oejenvipper og en rar mand skiftede hjul for hende - og saa gik jeg paa arbejde!

Paa toget moedte jeg en eks-kollega. Vi snakkede lidt om dette og hint og kom selvfoelgelig ogsaa ind paa vejret. "You'd think someone had picked the country up and dropped us in Spain", sagde han og jeg maatte give ham ret. Vejret er simpelthen fantastisk. Jeg noed at gaa og indsnuse sommerbilosen paa vejen op til kontoret. Det fik den vaerste hoerm ud af naeseborene.

UPDATE: Jeg har lige ringet hjem for at forhoere mig om patienten. Efter sigende har han det godt. Musehoermen bliver holdt nede med aaben doer hele dagen og det forsvinder da heldigvis efter et par dage.

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

Det er aldrig rart at kaste op. Der findes faktisk ikke noget værre, hvis du spørger mig. Rigtig god bedring med patienten. :o)

Tina - omme i London sagde ...

Nej, det er simpelthen for klamt - og tak. :)

Julia sagde ...

nej, jeg er totalt enig med Heidi! hellere en uge med feber end at kaste op.

Lene sagde ...

God bedring med James.

Håber ikke I andre er blevet smittet.

FUUR sagde ...

Stakkels James.

Tina - omme i London sagde ...

Julia - hoert!

Lene - tak, han har det fint nu. Saadan er det jo tit, hvis man har noget i maven der ikke skal vaere der; naar det kommer ud faar man det bedre, saa ingen smittefare her. (PYH!)

Moar - JA, gu var det stakkels ham, men det var nu ogsaa lidt stakkels mig. ULP!

anjoe sagde ...

Brækstank foretrækker jeg frem for babymylderbæ-høm-høm-hørm!

Tina - omme i London sagde ...

GULP!