26 juni 2009

Frisk frugt paa min vej

IMG_3866

Vejret var helt fantastisk i dag. Jeg vil gaette paa temperaturen sneg sig op omkring de 27-28 grader og solen bagte paa min ryg – gennem en sort jakke. STOENNI! Paa vejen hjem fra stationen fik jeg oeje paa et trae med modne kirsebaer, saa jeg stoppede og snuppede et par stykker. De var friske og gode, men lidt surere end deres lidt stoerre kusiner. Min elskede var gaaet i bro, hvis han havde set mig spise “ukendt” og uvasket frugt fra et tilfaeldigt trae i industriomraadet, men jeg er ikke saa sart. :)

Technorati Tags: ,

4 kommentarer:

Irene sagde ...

det var nok vilde kirsebær, de er mindre og surere ...

Unknown sagde ...

De ser også indbydende ud :-)

fisker & fernandez sagde ...

LOL! Uvaskede kirsebaer fra et industrikvarter i det sydlige London. Jeg tror sgu ogsaa jeg var sprunget paa dem ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Irene - jeg tror du har ret, flotte det var de i hvert fald.

Losarinas mor - og uimodstaaelige!

Fisker - man lever kun en gang. :)