13 juni 2009

Vi arbejder paa sagen

En dag ender vi med at faa en stor flot terrasse, men denne sommer “noejes” vi med en midlertidig ordning, saa vi i det mindste kan bruge den vi har.

P1290104

Skal jeg sige det selv, saa begynder her faktisk at se helt haederligt ud, synes jeg. Gruset skal ikke blive liggende for evigt, men indtil videre ser det faktisk rimeligt ud.

P1290133
I sig selv er det ogsaa rigtig paent; det minder mig om at gaa ved Limfjorden, med dens mange skaller gemt i gruset. Hvis man kniber oejene i og virkelig koncentrerer sig, saa kan man naesten hoere fjorden…

P1290106

Man kan ogsaa naesten maerke det er sommer – og det goer ingenting. Vi er da snart halvvejs igennem Juni!

Technorati Tags: ,,,

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Der ser da rigtig dejligt ud :-)

Helle sagde ...

Der ser rigtig hyggeligt ud på jeres terrasse :-)

Marianne sagde ...

Jeg syntes at den ser hyggelig ud og det vigtigste er hjerterummet :-)

Liselotte sagde ...

Jeg synes der ser ualmindelig hyggeligt ud på og omkring jeres terrasse, Tina :-)

Irene sagde ...

det tager form! Uhm! Full marks to himself!

tanterne sagde ...

Jeg ville sagtens kunne stilles tilfreds sådan som terrassen ser ud nu. I må have nogle vildere drømme..(?)

FUUR sagde ...

Du må saftsuseme ha" gode ører min pige, Men kom og lyt, vi hører suset hver dag.

Tina - omme i London sagde ...

Losarinas mor - ja, men gruset er hamrendes upraktisk, saa der skal laegges fliser over det hele.

Hele - tak

Marianne - hjerterum har vi aldrig mangel paa her i huset. :)

Liselotte - det er de sandelig ogsaa, men der er ikke rigtig plads til man kan sidde omkring et bord nogen steder, da alt er i forskellig hoejde.

Irene - han pukler som en lille hest, den stakkel, men der er stadig et kaempe stykke gravearbejde der skal foretages, for at faa det hele til at gaa op i en hoejere enhed.

Tanterne - droemmen er faktisk ganske enkel, vi vil bare gerne have nok m2 til man kan gaa rundt om bordet, mens der sidder folk ved det. :)

Moar - jeg har en livlig tante Sofie! :)
(P.S. billetterne til smutturen i Oktober er bestilt!)