14 juni 2009

Vi tager lige en mere

Vi har ukristeligt mange “tvillinger” i familien og dermed temmelig mange foedselsdage i Maj/Juni. I morgen har vi endnu en og denne her skal fejres. Jeg foreslog David for en maaneds tid siden at siden han alligevel skulle vaere her paa sin foedselsdag om saa ikke vi skulle invitere resten af familien til huse og holde en lille fest. OM vi skulle… Han er aabenbart ved at drive personalet til vanvid hvor han bor, for han snakker ikke om andet, saa nu er presset paa for at faa en god lille fest stablet paa benene for ham.

P1290232 
Kagen er bagt (ja, min mand og boern faar ikke hjemmebag, men David goer!), koedet er marineret, kartofler og aeg til salaten er kogt, drinks lagt paa koel og salaten parat til at snitte. I morgen skal jeg bare lige have kagen glaseret, maden lavet, huset stoevet af, gaverne (“Tina, will there be presents at the party?” “But of course David, it’s your birthday!” ) pakket ind og en hurtig aftoerring i badevaerelset og saa er vi parate til en stoerre invation. I morgen tror jeg nok David er parat til afhentning, naar min elskede henter ham.

 

Technorati Tags: ,,,

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Skatters!

Unknown sagde ...

Sommer og fester :-)
Nyd det :-)

Tina - omme i London sagde ...

Irene - det kan du da selv vaere. :)

Losarinas mor - det goer vi sandelig ogsaa. :)