04 juni 2009

Foedselsdag igen igen

Saa blev det James tur til at fylde aar. Han blev 24 somre i dag. Det er lige godt utroligt at taenke paa han nu har den alder, hvor jeg moedte hans far og blev mor til 3. Han var lige ved at kloejs i aftensmaden, da jeg mindede ham om det. “I’m not after no wife and kids – especially not GIRLS!” loed der. Han oensker sig kun knaegte. :)

IMG_0610
Til trods for jeg paastaar man ikke kan holde foedselsdag uden kage, saa lykkedes det alligevel i aften. I stedet fik vi en kinesisk carry out og forspiste os saa meget at der simpelthen ikke var plads til andet. Vi havde ellers kage i huset, men den fik lov at vente til vi har lyst til at spise den. Vi snupper et billede af blomster i stedet. Jeg fandt disse valmuer paa vejen hjem i aften. Jeg elsker farven. Tillykke til vores elskede James. :)

7 kommentarer:

Lene sagde ...

Hjertelig tillykke med James og det lyder til at han er ovenpå igen, når han kunne være med til forspisning i aftensmaden :-)

Unknown sagde ...

Jamen TILLYKKE :-) Det er sjovt når ens børn når den alder man selv havde da man mødte deres far eller selv fik dem :-)

Tina - omme i London sagde ...

Lene - tak og ja, men hans portion var noget mindre end normalt.

Losarinas mor - tak og ja, meget. Jeg bliver ved med at kigge paa dem og taenke over det. Den yngste bliver 24 naeste aar og saa er de alle over den alder hvor jeg overtog dem. Jeg synes de er saa unge, men det var jeg vel ogsaa. :) Man kan mere end man tror!

Conny sagde ...

Stor tillykke med James,smuk billede af vilde Valmuer.

Tina - omme i London sagde ...

Conny - tak og tak. :)

FUUR. sagde ...

Ja min søde, hvem er så også blevet de mange år ældre?
Vi er vist mange.....

Tina - omme i London sagde ...

Moar - ja, heldigvis! :)