03 juni 2009

EU valg

Jeg har virkelig et problem naar vi skal til valg i morgen. Jeg aner ikke hvem jeg skal stemme paa, men stemme, det skal jeg - for der er stor fare for vi faar nogle ekstremister ind og det vil jeg ikke vaere en del af aarsagen til. Jeg synes simpelthen EU valg er det svaereste der findes, for kandidaterne er saa ringe! Jeg tror jeg bliver noedt til at bruge udelukkelsesmetoden. Jeg maa koebe en avis i dag, der er garanteret en guide med hvad de forskellige partier staar for. :)

8 kommentarer:

Anette sagde ...

Ja det kan godt være vanskeligt at stemme til EU-valg men jeg har bestemt mig forlængst. Jeg troede alle skulle stemme samme dag (søndag) - har undret mig over hvorfor de laver en afstemning en søndag - hvis det er godt vejr skal det nok afholde nogen fra at stemme. Men jeg er selvfølgelig klar i stemmeboksen :D God onsdag.

Conny sagde ...

Jeg har også er lidt svært med det EU-valg,men jeg har bestemt hvor krydset skal sættes,men vi skal også stemme om den nye tronfølgeloven.
Kan du have en god aften

Frederikke sagde ...

I må være en lang liste at skulle vælge? Når I skal stemme, jeg synes vores var lang.. selv om vi sidder i Grønland hvor befolkningen er MEGET mindre end Jeres (smiler) god onsdag

Lene sagde ...

Jeg troede også det var samme dag vi skulle stemme, men jeg har det som du. Gad godt nogle gange at jeg var overbevist om ét partis fortræffeligheder (hvis de har sådan nogle ;-) så kunne jeg jo bare stemme partipolitisk :-)

Irene sagde ...

Så længe du holder dig fra de der Libertas og de konservative, så er jeg sådan set ligeglad med hvad du gør!

Tina - omme i London sagde ...

Anette - soendag er sidste dagen og da skulle alle stemmerne gerne begynde at blive frigivet, saa det er nok kun smaa lande, der kan faa lov at stemme saa sent. Jeg er ogsaa klar og finder nogen at stemme paa, men det bliver svaert!

Conny - Tronfoelgeloven kan jeg se er et stort spoergsmaal i DK, det bliver spaendende at se hvordan det gaar.

Beier - vi har en del, god onsdag til dig ogsaa (de sidste 6 minutter af den. :)

Lene - her skal vi stemme paa et parti og det er det svaereste jeg ved. Jeg hader partipolitik. Jeg synes det er distraherende fra det der virkelig gaelder.

Irene - no worries!

Lizelotte sagde ...

Jeg kan hilse og sige at kandidaterne her også er relativt ynkelige.... har lidt på fornemmelsen at de sender dem derned, de gerne vil af med??

Tronfølgeloven er meget let for mig. Et rungende BLANK ... man er vel republikaner...

Tina - omme i London sagde ...

Lizelotte - jeg tror du har ret. Mht tronfoelgeloven, saa er jeg spaendt paa at se hvad der sker.