26 juni 2009

Orange maelk?

Jeg lurede lige en ekstra gang, da jeg kom ud paa trappestenen i dag, for den ene flaske maelk saa noget orange ud! Det var selvfoelgelig ikke maelk, men en flaske appelsinjuice. Af og til stiller maelkemanden en flaske for at se om han kan lokke os til at bestille andet end maelk. Det kan han ikke lige nu, men derfor er tanken da god nok.


Da vi var i DK fortalte min veninde at hendes soen naegter at spise roede poelser, da han ikke kan udstaa farven. Det grinede vi meget af, for naar man er opvokset med roede poelser, saa er de jo helt normale, men jeg kan da godt se de maaske er lidt suspekte i kuloeren!

3 kommentarer:

Anette sagde ...

Hvor hyggeligt at få leveret mælk på den måde :D Jeg synes altså også at den røde farve er lidt skummel :D God fredag.

Lotte sagde ...

Der var en gang, hvor nogen lavede et eksperiment med at putte grøn farve i pølseskinnet i stedet for rødt. IKKE om de pølser kunne sælges! Heller ikke selvom de smagte fuldstændig identisk med de røde :-D
Tilvænning har meget at sige.

Tina - omme i London sagde ...

Anette - det er dejligt, for du har altid frisk maelk. Mht den roede farve, saa har jeg nul problemer med den, men forstaar godt dem der har. :)

Lotten - jeg kan godt huske det og de saa da ogsaa klamme ud!