05 juni 2009

Du kan

Ok, saa vi traenger til vand, men er det ensbetydende med det behoeves at regne lige ved middagstid? Oh well, saa laenge vejret opfoerer sig ordentligt fra 18-22 Juni, saa er jeg egentlig godt tilfreds, for vi har nemlig faaet BILLIGE billetter til DK igen igen. £33.00 i det hele for to flyvebilletter til DK, det er da rimeligt. :)


Det passer ogsaa lige med at jeg kan komme MED til London om loerdagen, naar jeg vinder et fly... :) Der er bare en plads tilbage paa flyveren; gad vide om man kan have folk i reserve? Naar du ikke med min flyver, saa proev Marianne eller Pernilles, der er ogsaa stadig faa ledige pladser.

5 kommentarer:

Nille sagde ...

Det var godt nok billigt!!!! Jeg har købt i dag også - men med kun de to nationale selskaber (SN og SAS) er der ikke meget priskrig, så det var meget dyrere.

Men hjem skal jeg jo til sommer ;-)

Du er jo lige ved at have det fly - det skal altså lykkes!!!!

Lene sagde ...

Jeg håber på dejligt vejr for både dig og mig :-)

Lone sagde ...

altsaa bare det ikke regner saa er jeg tilfreds. Glaeder mig - meget :)

Lene sagde ...

nu er jeg spændt på om min gemal når at få den sidste stol hos dig :-)

Tina - omme i London sagde ...

Hmmm... gad vide hvad der gik galt med min overskrift. Jeg er sikker paa jeg ikke skrev "Du kan" med vilje!

Pernille - det er roerendes billigt og bare dejligt. :)

Lene - me too!

Lone - me three :)

Lene, hvis ikke jeg tager meget fejl, saa goer han. :)