03 juni 2009

Dagens lunch time vandring

Vi gik et smut i Marks and Spencers i dag, for at fouragere. Vejret var smukt og solen skinnede fra en skyfri himmel. Jeg vil skyde paa temperaturen laa paa omkring 27 grader meget af dagen. Det tog ikke lang tid at blive enige om at maden skulle nydes i det fri!

IMG_0583
Jeg var lige ved at komme paa afveje, da jeg saa disse enorme jordbaerplanter. Jeg tror jeg bliver noedt til at koebe et par stykker, for hvis plantestoerrelsen er noget at doemme efter, saa maa de give jordbaer paa stoerrelse med vandmeloner!

IMG_0584
Vi gik tilbage til Finsbury Circus for at finde en siddeplads, saa vi kunne nyde vores mad. Vi opgav lynhurtigt at faa en plads paa en af baenkene og indsaa ogsaa snart at hvis vi ville sidde i solen skulle vi vaebne os med taalmodighed!

IMG_0585 
Parken lignede fluepapir. Jeg tror virkelig aldrig nogensinde jeg har set saa mange mennesker i parken foer. Heldigvis var vi heldige nok at nogen lettede sig, saa vi kunne saette os. Ja, det var virkelig saadan det foregik, men vi fik vores halve time i solen og saa overlod vi vores faa cm2 til et par andre fortjenende roeve.

Efter sigende bryder det smukke vejr i nat, men hvad – vi nyder det saa laenge det staar paa. :)

7 kommentarer:

Lene sagde ...

sådan en halv time i solen er skønt, men 27 grader? det er bare for vamt for mig, jeg skal helst ikke have mere end 23 grader. :-)

Marianne sagde ...

Gad vide hvor alle de mennesker er når det regner?

Tina - omme i London sagde ...

Lene - det er ogsaa liiige i overkanten for mig, med mindre jeg ligger paa en strand. 21-25 grader er varmt nok til mig. :)

Marianne - saa sidder de (laes: vi) ved deres (laes: vores) skriveborde! :(

anjoe sagde ...

Det ser så hyggeligt ud med alle de slipseklædte mænd, men at sidde i solen er uhyggeligt ;-)

Anonym sagde ...

Hej, det er laenge siden, jeg har kommenteret, men jeg nyder stadig dine vandringer i London. De bringer mange minder om gode oplevelser i den fantastiske by.
By the way, her i Vancouver er der 34 grader i dag! lige i overkanten!!
Ann i Vancouver

FUUR sagde ...

Det fine vejr må da skyldes
James og Lailas fødselsdage.
Tillykke med barnet. Hils.

Tina - omme i London sagde ...

anjoe - jeg elsker at sidde i solen, uanset hvor lidt min hud bryder sig om det. Jeg faar det dog hurtigt for varmt!

Ann - dejligt at hoere fra dig igen og tak for informationen, min svigerinde ligger garanteret ude paa deres deck fra morgen til aften og ELSKER Vancouver i 34 grader. :)

Moar - helt sikkert. :)