25 juni 2009

Sikken en service!

Jeg skulle et smut ned om Mont Blanc i dag, da jeg havde et par klager jeg lige skulle have raadet bod paa. For det foerste havde jeg koebt en ny patron til min kuglepen for kort tid siden, som viste sig at have luft i patronen, i hvert fald blev den ved med at strejke! For det andet er lynlaasen paa min taske gaaet i udu.

Selvfoelgelig er tasken nu uden for garantiperioden, men jeg er simpelthen saa glad for den at jeg synes den er vaerd at reparere paa. Jeg har lutter gode oplevelser med Mont Blanc indtil videre, men jeg var lidt spaendt paa om det ville holde efter dagens besoeg.


Jeg havde ikke haft noedvendig at goere mig nogen bekymringer, for for det foerste blev jeg velkommen tilbage, som om jeg var en rig arveonkel og for det andet sprang deres fantastiske service organ straks igang igen. Blaekpatronen blev byttet gratis, til trods for jeg ingen bon havde og med begrundelsen at jeg jo havde baade en taske og en kuglepen, saa jeg var aabenbart en god kunde! Paa en maade er jeg jo slet ikke nogen kunde, efter som jeg har modtaget begge dele i gave, men pengene blev jo lagt i forretningen under alle omstaendigheder.

Tasken skal jeg lige have toemt, saa den kan blive sendt til hovedkontoret, hvor de skal bedoemme hvad det kan koste at faa syet en lynlaas i. Jeg kan ikke forestille mig det kan koste mere end jeg vil give, for uanset hvor dyr saadan en taske er, saa synes jeg helt sikkert den er alle pengene vaerd!

Mont Blanc faar fem stjerner ud af fem mulige fra mig!

2 kommentarer:

Donald sagde ...

Gad vide om der stadig er et "Fyldepennemagasin" på Strøget i København. Der er jo ikke ret mange, som bruger blæk og pen mere, men selvfølgelig er kuglepenne også interessante :)

Tina - omme i London sagde ...

Jeg kender en del folk der bruger blaek og pen, men jeg bliver noedt til at bruge en kuglepen, for jeg trykker alt for haardt, naar jeg skriver, til at bruge en fyldepen. Jeg ville ende med en signatur som Sorte Slyngels!