13 juni 2009

Der skulle ikke mange striber til

Jeg havde en aftale hos frisoeren i dag. Normalt farver hun foerst og saa klipper hun, men i dag havde hun lovet at klippe mig foerst og saa se lidt paa farven bagefter.

P1290219

Jeg har vaeret farvet roedhaaret i knap 20 aar, men i dag skulle sandheden (laes: blondinen!) findes frem og der skulle godt nok ikke mange highlights i for at faa den lyshaarede dansker frem i mig igen. “But Tina, your hair is strawberry blonde!” udbroed Bev og grinede, men jeg grinede med, for det vidste jeg da godt, det er bare mange aar siden der er nogen der har set det.

Det er lidt sjovt, for min elskede og boernene har heller aldrig set mig med lyst haar foer, men deres reaktion var da positiv, saa mon ikke snart omgivelserne vaenner sig til den gamle/nye mig. :)

Technorati Tags: ,

15 kommentarer:

Sister Bonde sagde ...

Du ser super-duper-dejlig ud. Tillykke med ny hårfarve.

Liselotte sagde ...

Du ser ualmindelig skøn ud, Tina... og ligner nu din søster endnu mere, end du allerede gjorde. Jeg synes, det klæder dig rigtigt godt og egentlig er det slet ikke så anderledes. Måske fordi du alligevel havde den blonde Tina liggende lige inde bagved :-)

Tineke sagde ...

Lækker farve, og frisk frisure, må jeg nok sige!

Joan sagde ...

Du bist ein lækker woman

Lizelotte sagde ...

Det er flot, Tina ... blondes DO have more fun :)

Irene sagde ...

Blondes ARE more fun! I'm telling ya!

We likes, we likes a lot!

Tina - omme i London sagde ...

Inger - tak, det er faktisk min "gamle" farve. :)

Liselotte - tak og ja, Irene og jeg ligner hinanden meget, men det goer heldigvis ikke ondt. :)
Den blonde Tina gik jo ikke vaek, hun var bare farvet i en aareraekke.

Tineke - tak, jeg skal lige venne mig til at kigge i spejlet!

Joan - vielen dank.

Lizelotte - gi' goer vi saa.

Irene - den aegte blondine har vaeret her hele tiden. Sommetider mere blondine end hvad godt er!

Lone sagde ...

Det er et flot resultat, frisøren kom frem til :-)
Jeg har også været farvet rødhåret et par gange. Min frisør var dog mindre heldig med at få trukket den røde farve ud af håret, så det nærmest blev mosgrønt.

God søndag til dig :-)

Uden Relevans sagde ...

we like!

Anonym sagde ...

Hahaha - det må da være underligt for både mand og børn, at de pludselig ikke kan genkende kone og mor!

Men det er pænt og de skal nok vænne sig til det!

Lene sagde ...

Velkommen i klubben, vi er jo nogen der ikke har turdet at aflægge blondinelooket :-) Og du ser jo stadig tossegodt ud :-)

anjoe sagde ...

Det er ikke så mange fotos, jeg har set af dit kønne hoved, hvorfor den store ændring ikke lige bemærkedes, men for din familie må det ha' været lidt underligt ;-)

Du skal nok få nogle muntre oplevelser i den kommende tid, når nogle af de mennesker, som kender dig godt, reagerer på din stemme forud for at de har fået øje på dig :-D

FUUR sagde ...

Ja bette Tina, alderen kan man ikke løbe fra, man kan bare opføre sig, som om man ikke aner tiden går.
Men den "rigtige" farve klær dig også.

Tina - omme i London sagde ...

Lone - gulp, det har altid vaeret min skraek, siden en jeg kendte skulle farves sort og saa blev hendes lyse haar groent. KNALD groent!

Uden relevans - tak. :)

Jens - ja jeg fik lidt en spoejs reaktion i dag, da hele familien kom paa besoeg, men de vaenner sig snart til det. - og tak!

Lene - tak skal du have.

anjoe - :) tak! Jeg er lidt spaendt paa reaktionen paa arbejde i morgen!

Moar - alderen render jeg aldrig fra og det med opfoerslen... bop bop. :)

Lotte sagde ...

Du er skøn med det "nye" hår også!