17 november 2008

Tyggegummibanden in action

Jeg kunne ikke forstaa hvad det var for en maerkelig lugt i luften, da jeg kom ud af London Bridge station i morges, men det blev snart klart.

Tyggegummiudrydningsbanden (jep - arbejder stadig paa de laengere ord...) var i fuld sving paa trappen ned til Tooley Street. Hmmm... jeg kommer pludselig i tvivl om om det stykke vej egentlig hedder Tooley Street, men det er i hvert fald ikke meget galt. Jeg ved ikke hvad det er de bruger til at fjerne tyggegummiklatter, men joesses, hvor det ikke lugter saerlig sundt!

2 kommentarer:

anjoe sagde ...

Jeg håber sørme, at de stakkels tyggegummifjernere har masker for snudeskaftet, for modsat dig skal de være tæt på stanken i mange timer ;-(

Tina - omme i London sagde ...

Ja, fy for den. Den ene ser ud som om han har, men den anden goer nu ikke - spade!