03 november 2008

Hu hej, hvor det gaar

Saa er Marina Lewyckas "Two Caravans" afleveret tilbage til biblioteket og Anne Donovans "Being Emily" er i tasken, parat til de naeste dages transportlaesning.

Jeg havde haabet paa at finde Marina Lewyckas "A Short History of Tractors in Ukrainian", som egentlig var den jeg var gaaet efter oprindeligt, men jeg kunne ikke lige se den saa jeg snuppede "Being Emily" i stedet. "Two Caravans" er en historie om ulovlige immigranter og viser deres opfattelse af England, fra et helt andet perspektiv end hvad jeg er vandt til, til trods for jeg jo ogsaa er en immigrant, men dog af den lovlige slags. Jeg elsker MLs skrivestil og haaber hun skriver mange flere boeger endnu.

Anyhow, jeg er naaet frem til at jeg tror jeg skal til at lave nytaarsforsaetter i Oktober, for indtil videre ser det da ud til at virke laengere end dem man (laes: JEG) laver i Januar!

Ingen kommentarer: