16 november 2008

En lille hemmelighed

I gaar var jeg ved frisoeren; det var haardt tiltraengt og ikke et minut for tidligt at faa gjort noget ved hoestakken. Jeg har en del arrangementer i denne uge og skal I ae stywe stram til at spise fint mindst en enkelt gang, men mere om det senere og tilbage til haaret. Jeg planlaegger altid mine frisoerbesoeg saa jeg ser rimeligt ud i tilfaelde af jeg skal nogen steder hen, hvor der skal tages billeder. :) Ja, lidt forfaengelig har man da lov at vaere - og jeg skulle ogsaa lige have det til at passe med at jeg kan blive klippet igen inden jul!

Min frisoer har en rigtig soed assistent, som naesten altid farver mit haar. Hun er en ung pige paa bare knap 22, som har en lille datter paa knap 3. "Taenker du monstro paa at faa en mere snart?" spurgte jeg mens hun vaskede mit haar og saa blev hun helt stille. "Jeg har ingen fortalt det endnu, men jeg foretog en graviditetstest den anden dag og jeg tror jeg er 6 uger henne". Hun kunne simpelthen ikke holde sin mund nu hun blev spurgt saa direkte. Aaah, som hun straalede og jeg lovede selvfoelgelig hoejt og helligt at jeg ikke ville sige et kuk. Hun har nemlig ikke fortalt sim arbejdsgiver det endnu. Vores lille hemmelighed, indtil videre. Heldigvis behoever jeg ikke komme igang med strikkepindene endnu, for jeg har en del jeg skal have strikket inden jul. :)

4 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Tina, du er den flittigste strikker jeg kender - og jeg vil vædde på, at hun vil elske en ting fra din hånd, dit søde menneske :-)

Lene sagde ...

Jeg siger ikke noget, og jeg giver Liselotte ret :-)

Tina - omme i London sagde ...

WOT - du kalder mig en flittig strikker? Med den iver du laegger for dagen foeler jeg mig som en ikke strikkende strikker! - dit soede menneske selv. :)
Lene - det er jeg glad for. Jeg gaar ikke ud fra min damefrisoer pludselig har laert dansk og har fundet min blog. :/

Conny sagde ...

Så må man håbe, at hendes arbejsgiver ikke læser din blog.