19 november 2008

Gulp - er klokken saa mange?

Stoennie! Jeg foeler jeg loeber mod klokken hele tiden i denne maaned. Jeg har en date i Smith Square klokken 19.00 med min elskede og nogle venner og jeg droemmer om at gaa derned. Hmmm... monstro ikke det kan klares paa tre kvarter?

Der staar Opera paa programmet i aften og Lloyd fylder aar i morgen, saa jeg maa hellere soerge for at komme til tiden. Maaske man kunne snuppe en tube et par stop og saa gaa resten af vejen. Jeg synes jeg traenger til lidt motion.

2 kommentarer:

Lene sagde ...

det er godt du har kondien i orden, for du har da godt nok noget af et program i denne uge. Gad vide om du nåede at gå noget af turen ?

Tina - omme i London sagde ...

Ja, jeg synes ogsaa det begynder at kunne ses paa poserne under oejnene...
I oevrigt hjaelper det med kondien ogsaa naar man ikke faar helt saa meget soevn som man burde have.
Jeg gik kun en lille smule af turen, men den var nu stadig dejlig. :)