13 november 2008

Dagens lunch time vandring

Dagens lunch time vandring gik, ganske kort, til Old Broad Street, hvor jeg havde sat vores egen Louise og hendes kollega staevne til en hurtig sandwich. Jeg har slet ikke tid til den slags fjanteri for tiden, er naermeste inde i en djævelsk arbejdscyklus som bestaar af alt for meget arbejde og alt for lidt fjanteri!

Nogle ting tager jeg tid til, blandt andet at moedes med saadanne et par toeser. De er saa soede og sjove, de arbejder saa haardt og tager det hele meget alvorligt, men har ingen fornemmelse af hvor dygtige de selv er. Jeg ville oenske de begge kunne faa et rigtig godt fuldtidsjob - med en ordentlig traeningsplan, f.eks en graduate scheme, men indtil da maa de tage det de kan faa og jeg lader vaere med at fortaelle dem at deres firma spilder deres talenter. Aaah, som foeler jeg mig gammel og viis. :)

Ingen kommentarer: