14 november 2008

Morgenfrisk

Naar jeg vaagner om fredagen er jeg tit uhyggeligt morgenfrisk og i dag var ingen undtagelse. Jeg havde lyst til at loebe og hinke hele vejen paa arbejde, men kom dog paa andre tanker og tog med toget til London Bridge, hvor jeg stod af. Toget koerte ellers direkte til Cannon Street som det plejer, men jeg havde lyst til at gaa over broen, i stedet for at blive koert.

Paa London Bridge blev jeg noedt til at stoppe og nyde udsigten og de sidste draaber af solopgangen. Jeg var langt fra den eneste der gjorde det og ogsaa langt fra den eneste der tog billeder. Endnu engang droemte jeg om at have mit gode fotografiapparat med, men maatte noejes med mobilbilleder. Det er faktisk blevet rimeligt, hvis jeg selv skal sige det. GODMORGEN - det er FREEEEEEDAAAG!

2 kommentarer:

Conny sagde ...

Jeg synes også det er et flot billede mobil han tage,men motivet er nu også meget smuk.
Kan du nu have en rigtig god weekend, der over i London.
Hilsen Conny

Tina - omme i London sagde ...

I lige maade i det dejlige Viborg. :)