01 november 2008

Jeg ta'r et karbad - baby

I London har vi saa at sige ikke noget tryk paa vandet. De fleste huse har badevaerelset ovenpaa, saa der skal en lille motor til at faa vandet til at loebe ud af bruseren hurtigt nok til man kan tage et ordentligt brusebad. Powershower kalder vi det, men der er saamaend ikke mere power paa end paa et ganske almindeligt brusebad i DK.


I dag var jeg, for foerste gang i meget lang tid, evigt taknemmelig for at vi har et badekar. Det kan godt vaere Shubberne synes karbad er fedt, men helt aerligt, saa er det bare ikke mig. Men, og der er et stort MEN - naar nu brusedrivkraften ikke vil virke, saa er det sgi da rart man ikke skal til at vaske haar i haandvasken! - Oh, og saa fik jeg lige badevaerelset gjort rent, nu jeg var saa godt igang. Der kommer naesten altid noget godt ud af en krise. Nu venter jeg bare paa the long suffering Mister Lloyd skal komme hjem, saa han kan goere noget ved sagen. :)

2 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Det er det man ALDRIG kommer til at savne ved London, manglen på rigelige mængder af varmt vand.

På min seneste rejse havde hotellet fjernet bundproppen fra badekarret :)

Tina - omme i London sagde ...

He he - sikken et trick med bundproppen. Maaske man skulle overveje det med de vandpriser vi har her i landet. Gad egentlig vide om det er dyrere end andre steder, det aner jeg da egentlig ikke, men det er naeppe vandtrykket man betaler for!
Velkommen hid, i oevrigt. :)