24 november 2008

Jeg - en bogorm

Jeg blev faerdig med min seneste bog for over en uge siden, men har slet ikke haft tid at komme paa biblioteket med den. Jeg skulle ikke noget i min middagspause i dag, saa jeg besluttede mig for en bibliotekstur. Det viste sig at vaere en meget god ide, for udlaansdatoen paa min bog var i dag!
Denne gang lykkedes det mig at faa Marina Lewycka's "A short history of tractors in Ukrainian" med hjem og jeg er allerede i gang med den. Den er lige saa velskrevet som den anden bog jeg laeste af hende, saa jeg glaeder mig til virkelig at faa taenderne i den.
Mit eneste problem er nu at til trods for jeg er rimelig god til at multi-taske, saa tror jeg ikke paa at jeg kan koncentrere min distraete hjerne om baade at laese og lytte til en lydbog! Hvordan i alverden klarer jeg nu den?

2 kommentarer:

Lisa Risager sagde ...

Læs bogen først - den er bedst! Og de kan slet ikke sammenlignes de to...

Tina - omme i London sagde ...

He he - jeg tager begge paa en gang, altsaa ikke saadan direkte, men jeg svinger fra den ene til den anden.