27 november 2008

Helt aerligt, det er sgi da smart!

Saa er vi tjekket ind - og vi skal ikke engang flyve foer i morgen eftermiddag. Jeg kan falde i svime over hvor smart internettet er igen og igen. Taenk sig alt det boevl man plejede at have, naar man skulle rejse nogen steder hen. Billetter skulle hentes og bringes og printes og inspiceres og hvad ved jeg. Nu booker vi online, printer vores egne boarding cards og checker ind 24 timer foer vi skal flyve. Nu vil jeg lige saa stille begynde at glaede mig. :)

5 kommentarer:

Tineke sagde ...

Var det ikke Brussel I skal henne? Drik lige en Duvel øl for mig, ikke..

Anonym sagde ...

Jo da, det er sgi smart ;-) Jeg kan godt følge dig i din fascination! I det hele taget tænker jeg ofte på, hvad vi gjorde, før nettet fik så stor en plads i vores liv - det var da ikke 'de gode gamle dage'.

God rejse. Nyd jeres tur i fulde drag!

Tina - omme i London sagde ...

Jo, de er Brussels vi skal til. Jeg snupper en Duvel og taenker paa dig.
Bente - det med "de gode gamle dage" er heller ikke lige noget jeg dyrker. :)

Anonym sagde ...

Ha' en god tur, og ja, det er ualmindeligt smart nu om dage, heller ingen problemer med om billetterne bli'r væk :-))

Conny sagde ...

Kan i have en rigtig god tur.Husk nu at forkæle ham ,det jo hans fødselsdagsgave.