20 november 2008

Kalorielet kage

Min mand er meget ringe gift. I aar maatte han noejes med et billede af kagen fra sidste aar, for hans kone havde slet ikke faaet en koebt (bagt? - you must be kidding!). SUK, hvor har jeg altsaa haft alt for travlt i de sidste tre uger.



Anyhow, jeg lavede svinekotelletter med kartoffelmos og alle mine elskedes yndlingstilbehoer og havde ogsaa sanset at faa koebt baade et foedselsdagskort og en guidebog over Bruxelles, saa helt galt var det ikke. Positivt set, saa feder sidste aars kage i hvert fald ikke!



Tillykke til min elskede skattebasse - heldigvis er der en af os der er godt gift!

7 kommentarer:

Lene sagde ...

Tillykke med gemalen :-) mon ikke han tilgiver dig den manglende kage ;-)

Anonym sagde ...

Jeg synes, det var fint uden kage. Der er også grænser for, hvad man kan nå. Tillykke med ham - og hvad sagde han iøvrigt til gaven? Jeg tænker, han blev glad.

Anonym sagde ...

Tillykke - og du har ret, det ser ud som en rigtig kaloriebombe.... mums fra én som sjældent spiser kager.... en enkelt last skal jeg vel være foruden :-)

anjoe sagde ...

Åhrr hvor munden min røg til stort smil - og en let savlen ramte mig, skønt at chokoladelagkager ikke lige er mig ;-D
Men derudover sendes selvfølgelig et stort TILLYKKE til din hjertenskære...

Conny sagde ...

Tillykke med ham og ønsket jer en god ferie.
Kan du have en rigtig god weekend
Conny

Marianne sagde ...

Tillykke med husbonden, men kagen fra sidste år så også så lækker ud at den må mindst gælde for to år :-)

Tina - omme i London sagde ...

Tak tak - taenk sig, manden bryder sig slet ikke om chokoladekage. Det bliver vaerre og vaerre!