12 januar 2010

Tina's forunderlige rejse!

Jeg havde en del aerinder i middagspausen. Foerst en tur paa posthuset, hvor jeg liiige maatte staa i koe i en HALV TIME. Guderne maa vide hvorfor den 12. Januar er saa travl, men der maa da vaere en grund og jeg skulle bare have det sendt jeg skulle have sendt, saa der var ikke noget at rafle om!

Naeste punkt paa dagsordenen var at komme til Molton Brown, som havde tilbudt mig en gratis "facial" (ehmmm... ansigtsrensning?), som jeg lige skulle have bestilt tid til. Jeg fik oeje paa en meget hoej og meget lyshaaret kvinde paa den anden side af gaden og maatte lige stoppe op og kigge en ekstra gang! Hun var en reklame for en "pole dancing" (saadan noget sexet stripagtigt dans, der foregaar ved en stang) klasse i en skoer gym.

Bedst som jeg stod og fotograferede hende kom denne starut cyklende. Saa vidt jeg lige kunne se i forbifarten, saa havde han limet to cykelstel sammen ovenpaa hinanden, saa han kunne kigge ud over. Jeg gad vide hvad han goer, hvis han skal stoppe for roedt, for det kan da ikke vaere helt lige til at komme ned og op igen?

Jeg naaede alle min aerinder og kom tilbage til kontoret med et stort tilfreds smil smurt over hele ansigtet. :)

9 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Han stopper nok bare ikke ... ;)
Sikke meget du ser på sådan en helt almindelig tirsdag i London.

AagePK sagde ...

Tak for at du vil indvie os bønder fra 8. kartoffelrække i moderne gymnastik i storbyen.
Kan du tage min kone med på et lynkursus?

KirstenK sagde ...

Ham med cyklen gad jeg godt have set...spøjs ide!

Marianne sagde ...

Er du sikker på at du ikke drømmer.... det da mærkelige ting du ser :-)

Ellen sagde ...

London er så dejlig fuld af originaler. Det er en af grundene til, at jeg aldrig bliver træt af at besøge byen - selv om der er lidt længe mellem besøgene efterhånden. De børnebørn må tage meget på sig...

Kan godt forstå, du undrede dig over den spøjse cykel - han må da stige på og af fra 1. sals højde. Hvis han skal holde stille, kan han sikkert række ud og klamre sig til en lygtepæl eller lignende :-)

Donald sagde ...

Gad vide om han ikke har været ethjuls-cyklist, som har arvet sin tante og derfor købte et par hjul mere? Ved afstigning gør han noget meget hurtigt, som i fysik-sprog er balancere over tyngdepunktet og som i beskuerens øje ser ud som en windsurfer, der stikker enden ud for at holde balancen :-)

Tina - omme i London sagde ...

Helle - ja, her er nok at se paa!

Aage - LOL, det kan jeg da sagtens, skoent jeg ikke rigtig kan se mig selv vride mig rundt om saadan en pael. Det er jeg vidst for meget bonderoev til!

Kirsten - han var helt aerlig lidt Storm P'sk. Jeg ville gerne have haft tid til at se lidt naermere paa den cykel.

Marianne - jeg havde naesten ikke roert cognaccen. ;)

Ellen - du maa se at finde til byen en dag, saa snupper vi en bid lunch. ;) LOL - jeg kan lige se ham for mig klamrende til en lyskurv!

Donald - jeg maa indroemme mine matematiske evner raekker ikke til at regne ud hvordan han goer det!

Donald sagde ...

Matematik? Det gør ikke noget - det vigtigste er smilet :-)

AagePK sagde ...

"To be, or to have, is definitely not the question!"